بخرید و 500تومان تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

مجموعه آموزشی Flash CS6, CC پرند از مقدماتی تا پیشرفته

( Kj-NA-13 )

نرم افزاری برای طراحی انیمیشن با قابلیت تعامل با صفحات وب در میان کاربران

این بسته شامل 2 عدد DVD حاوی نرم افزار Adobe Flash ویرایش های CS6 و CC، دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش Adobe Flash CS6 به همراه آموزش ویژگی های جدید Adobe Flash CC می باشد.

Parand | پرند

28,000تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

مجموعه آموزشی Flash CS6, CC پرند از مقدماتی تا پیشرفته

در دوره مقدماتی این آموزش، با محیط عمومی برنامه، تعاریف و تنظیمات پایه و روش های ترسیم و ویرایش اشکال آشنا خواهید شد. علاوه بر این، مبانی رنگ آمیزی و کار با گرادیان ها، ترسیم و ویرایش مسیر ها، کار با ابزارها، لایه ها و فریم ها و همچنین درج و ویرایش متن از جمله مباحث این دوره آموزشی است.

در دوره متوسط آموزش نرم افزار Flash CS6 شما نحوه ایجاد و ویرایش انواع Symbolها، قوانین وراثت و کار با دکمه ها را فراخواهید گرفت. علاوه بر این، روش های مختلف ایجاد انیمیشن، کار با فیلترها و ماسک ها و استفاده از فایل های صوتی و ویدیویی از دیگر مطالبی است که در این دوره مورد بررسی قرار گرفته است. در دوره پیشرفته نیز پس از مطالعه روش های انیمیشن سازی Motion Tween و IK، اصول، مبانی و دستورات اسکریپت نویسی در فلش به زبان Action Script 3 بصورت کامل آموزش داده شده است.

مجموعه آموزشی Flash CS6, CC پرند از مقدماتی تا پیشرفته

 آموزش Flash CS6 - دوره مقدماتی

1- مقدمه
مقدمه - تئوری استفاده از Flash

2- کادر Welcome Screen
کادر Welcome Screen (1)، (2) و (3)

3- محیط برنامه و پانل ها
محیط عمومی برنامه - تغییر ابعاد پانل ها - کار با محیط های کاری

4- ذخیره و فراخوانی فایل ها
مبانی ذخیره سازی فایل ها - ذخیره و فراخوانی فایل ها - فرمت فایل ها

5- تعاریف و تنظیمات پایه
تنظیمات Stage - اصول بزرگ نمایی - ویژگی های عمومی پانل Tools - مبانی کار با تصاویر گرافیکی و برداری

6- ابزار Line
کار با ابزار Line - تنظیمات ابزار Line (1) و (2)

7- ترسیم اشکال
ترسیم مربع و مستطیل - ترسیم دایره، بیضی و چند ضلعی

8- انتخاب و ویرایش اشکال
نحوه انتخاب اشکال - ویرایش اشکال - ابزار Lasso - کار با دستورات ویرایشی

9- مبانی استفاده از رنگ ها
تئوری پایه ترکیب رنگ ها - مبانی انتخاب رنگ

10- انتخاب رنگ و ایجاد گرادیان
پانل Color - کار با گرادیان ها

11- رنگ آمیزی
ابزارهای رنگ آمیزی - پانل Swatches

12- مدل های طراحی و گروه بندی اشکال
مدل های طراحی - گروه بندی اشکال - طراحی اشکال با روش هم پوشانی

13- مرتب سازی و ترازبندی اشکال
مرتب سازی اشکال - ترازبندی اشکال

14- خطوط راهنما و شبکه ای
خط کش ها و خطوط راهنما - تنظیمات خطوط راهنما - خطوط شبکه ای

15- ترسیم و ویرایش مسیرها
مسیرها و نقاط پیوندی - ابزارهای ترسیم مسیر - ویرایش نقاط پیوندی

16- ابزارهای Pencil ،Brush و Eraser
ابزار Pencil - ابزار Brush - ابزار Eraser

17- تغییر شکل و اندازه اشکال
ابزار Free Transform - تغییر شکل و اندازه توسط منوی Modify

18- درج و ویرایش متن
درج متن - تنظیمات متن

19- Timeline چیست؟
Timeline چیست؟

20- کار با لایه ها
مبانی کار با لایه ها - مدیریت لایه ها - تغییر رنگ و ارتفاع لایه ها - کار با فولدرهای لایه ای

21- کار با فریم ها
انواع فریم - نحوه ایجاد فریم ها - مفهوم Sequence

22- اصول انتخاب و ویرایش فریم ها
اصول انتخاب فریم ها - اصول ویرایش فریم ها (1) و (2)

23- امکانات پانل Timeline
کار با Play Head - تغییر حالت نمایش فریم ها

24- آزمون های عملی
6 دوره آزمون عملی

25- آزمون های تستی
6 آزمون هر یک شامل 10 عدد تست

 آموزش Flash CS6 - دوره متوسط

1- کار با Symbolها
مبانی کار با Symbolها - نحوه ایجاد انواع Symbol (1) و (2)

2- مدیریت و ویرایش Symbolها
کار با Symbolهای تو در تو - ویرایش Symbolها

3- کار با پانل Library
پانل Library - تنظیمات پانل Library - امکانات پانل Library - نکات تکمیلی پانل Library

4- ویرایش Instanceها
نام ‎گذاری Instanceها - تغییر رنگ Instanceها - تعویض و شکستن Instanceها

5- قوانین وراثت
قوانین وراثت

6- ایجاد و ویرایش دکمه ها
ایجاد دکمه ها - فریم Hit

7- ایجاد انیمیشن
مبانی ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن فریم به فریم

8- ایجاد انیمیشن - روش Shape Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Shape Tween - درج و ویرایش Shape Hintها - متحرک سازی متون و Instanceها

9- ایجاد انیمیشن - روش Classic Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Classic Tween - تنظیمات روش Classic Tween

10- ویرایش انیمیشن
چرخاندن Instanceها در طول انیمیشن - کپی انیمیشن و تغییر جهت آن

11- کار با ویژگی Onion Skin
ویژگی Onion Skin - تنظیمات ویژگی Onion Skin

12- جابه جایی و کپی انیمیشن
جابه جا کردن انیمیشن - کپی کردن حرکت یک انیمیشن

13- ویژگی Blend Mode
ویژگی Blend Mode

14- ایجاد انیمیشن توسط مسیرها
ایجاد انیمیشن توسط مسیرها - تنظیم حرکت Instance بر روی مسیر

15- کار با فیلترها
فیلتر Drop Shadow - سایر فیلترها - اصول ویرایشی فیلترها

16- نقش فیلترها در انیمیشن سازی
فیلترها و روش Classic Tween - تغییرات یک فیلتر در طول انیمیشن

17- اصول و روش های ماسک گذاری
مبانی ماسک گذاری - روش های درج ماسک

18- نقش ماسک ها در انیمیشن سازی
ماسک ها و روش Classic Tween - ماسک ها و روش Shape Tween - ماسک ها و تغییر رنگ در طول انیمیشن

19- درج انیمیشن بر روی دکمه ها
درج انیمیشن بر روی دکمه ها

20- درج بافت
کار با ابزار Deco - سایر روش های درج بافت - ابزار Spray Brush

21- ابزارهای سه بعدی
ابزارهای سه بعدی

22- کار با فایل های صوتی
مبانی کار با صداها - انواع فایل های صوتی و تنظیمات آنها - انواع صداها - تنظیمات تکرار صدا

23- کار با فایل های ویدیویی
مبانی کار با فایل های ویدیویی - درج فایل های ویدیویی

24- آزمون های عملی
6 دوره آزمون عملی

25- آزمون های تستی
6 آزمون هر یک شامل 10 عدد تست

 آموزش Flash CS6 - دوره پیشرفته

1- ایجاد انیمیشن روش Motion Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Motion Tween - تنظیمات روش Motion Tween

2– پانل های روش Motion Tween
کار با پانل Motion Editor - کار با پانل Motion Presets

3- ابزار Bone
ابزار Bone

4- روش های درج و ویرایش استخوان ها
درج استخوان بر روی Shapeها - درج استخوان در میان Instanceها - تنظیمات استخوان های یک Armature

5- مبانی انیمیشن سازی IK
مبانی انیمیشن سازی IK

6- اصول و مبانی اکشن نویسی
مبانی اکشن اسکریپت 3 - کلیات اکشن نویسی

7- پانل Actions
محیط عمومی پانل Actions - دکمه های Panel Menu - کار با Commentها

8- کار با انواع متغیر
مبانی کار با متغیرها - انواع متغیر - تعیین نوع متغیرها

9- دستور Trace
دستور Trace

10- متغیرها و عملگرهای ریاضی
ارتباط متغیرها و عملگرهای ریاضی - تغییر مقادیر متغیرهای عددی - تغیر مقادیر متغیرهای رشته ای

11- دستورات شرطی
جمله شرطی If - عبارت False

12- مبانی کار با توابع
مبانی کار باتوابع

13- کار با Event Listener
کار با Event و Listener - ایجاد یک Listener

14- ارتباط متون Dynamic و متغیرها
کار با متون Dynamic - ارتباط متغیرها و متون Dynamic (1) و (2)

15- توقف و اجرای Timeline
دستور Stop - دستور Play

16- حرکت در میان فریم ها
دستورهای رفتن به یک فریم خاص - دستورهای رفتن به فریم قبلی و بعدی

17- کنترل Movie Clipها
کنترل Movie Clipها توسط دستورات Timeline - کنترل یک Movie Clip توسط چند دکمه

18- مبانی استفاده از سطح قرارگیری
سطح قرارگیری - کنترل Movie Clipها توسط سطح قرارگیری - ارتباط میان Movie Clipها در سطوح مختلف

19- کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (1)
ایجاد محتویات فریم نخست - ایجاد محتویات فریم دوم و سوم

20- کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (2)
ایجاد دستورات فریم نخست (1) و (2) - ایجاد دستورات دو فریم بعدی

21- تابع Fscommand
تابع Fscommand

22- قابلیت Code Snippets
قابلیت Code Snippets

23- ایجاد و تنظیمات فایل خروجی
تنظیمات فایل SWF (1) و (2) - سایر فرمت های خروجی

24- آزمون های عملی
6 دوره آزمون عملی

25- آزمون های تستی
6 آزمون هر یک شامل 10 عدد تست

برچسب ها