بخرید و 1,000تومان تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

مجموعه آموزشی 3ds Max 2017 پرند از مقدماتی تا پیشرفته

( Kj-NA-417 )

نرم افزار 3ds Max یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت و متحرک سازی انیمیشن های دو و سه بعدی است.

این بسته شامل ۲ عدد DVD حاوی نرم افزار Autodesk 3ds Max 2017 و دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش Autodesk 3ds Max 2017 می باشد.

Parand | پرند

42,000تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

مجموعه آموزشی 3ds Max 2017 پرند از مقدماتی تا پیشرفته

در دوره مقدماتی این آموزش، با محیط عمومی برنامه، مکعب دید و ابزار Steering Wheels آشنا می شوید. همچنین روش های ایجاد و ویرایش اجسام هندسی استاندارد و Extended را فرا گرفته و با نحوه ترسیم انواع در، پنجره، دیوار، پلکان و گونه های گیاهی آشنا خواهید شد. کار با ابزارهای ویرایشی و روش های انتخاب، تکثیر و قرینه سازی از دیگر مباحث این دوره آموزشی است.

در دروس دوره متوسط این آموزش، ابتدا با روش های ویرایش اجسام آشنا شده، سپس با فراگیری نحوه ترسیم و ویرایش اجسام دو بعدی و متن، اصول و تنظیمات رندر و نورپردازی را خواهید آموخت. درج و ویرایش انواع Material ها که با مثال های متعددی آموزش داده شده است، از دیگر مطالب این دوره آموزشی است. در دروس دوره پیشرفته نیز روش های درج و ویرایش دوربین، انیمیشن و اسکلت آموزش داده شده است. علاوه بر این، مباحثی نظیر ایجاد پرچم، افزودن باد، ساخت و ویرایش مو، طراحی لوگو، نوپردازی Light Tracer و مبانی طراحی داخلی از دیگر مطالبی است که در دوره پیشرفته بصورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

مجموعه آموزشی 3ds Max 2017 پرند از مقدماتی تا پیشرفته

 آموزش 3ds Max 2017 - دوره مقدماتی

۱ - ورود به برنامه
مقدمه - محیط عمومی برنامه - نوار منو - نوار ابزار اصلی - نماهای دید

۲ - ابزارهای کنترل Viewportها
ابزارهای بزرگ نمایی - ابزارهای مرور Viewportها - ابزارهای چرخاندن Viewportها

۳ - مکعب دید
کار با مکعب دید - تنظیمات مکعب دید (۱) - تنظیمات مکعب دید (۲)

۴ - ابزار Steering Wheels
ابزار Steering Wheels

۵ - مدیریت Viewportها
روش طرح بندی Viewportها - حالت های مختلف نمایش اجسام - ویرایش محدوده Render - غیرفعال کردن Viewportها

۶ - افزودن تصویر به پشت زمینه
افزودن تصویر به پشت زمینه

۷ - ایجاد و ذخیره فایل ها
ایجاد سند جدید - ذخیره و باز کردن فایل ها

۸ - پانل دستور
کار با Command Panel - کار با Roll Outها

۹ - درج و ویرایش اجسام
امکانات سربرگ Create - ایجاد جسم هندسی Box - روش های طراحی Box - تغییر نام و رنگ - اصول و روش های انتخاب

۱۰ - اجسام هندسی استاندارد
جسم هندسی Sphere - اجسام هندسی Cylinder و Torus - سایر اجسام هندسی استاندارد (۱) - سایر اجسام هندسی استاندارد (۲)

۱۱ - اجسام هندسی Extend
اجسام هندسی Hedra و ChamferBox - اجسام هندسی Oil Tank و Spindle - اجسام هندسی Gengon و Prism - جسم هندسی Torus Knot - سایر اجسام هندسی Extend

۱۲ - منوی Geometry
منوی Geometry

۱۳ - درج انواع در و پنجره
ایجاد انواع در - کار با پنجره های Awning - کار با سایر انواع پنجره ها

۱۴ - درج و ویرایش گونه های گیاهی
درج گونه های گیاهی و درخت ها - ویرایش گونه های گیاهی و درخت ها

۱۵ - ایجاد دیوار و پلکان
ایجاد دیوار - ایجاد پلکان - تنظیمات پلکان

۱۶ - انتخاب ناحیه ای
انتخاب ناحیه ای

۱۷ - کار با ابزارهای ویرایشی
ابزار Select & Move - ابزار Select & Rotate - تغییر اندازه اجسام

۱۸ - تکثیر اجسام
تکثیر توسط گیزموی حرکتی - تکثیر توسط گزینه Clone

۱۹ - قرینه سازی
قرینه سازی

۲۰ - آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی

 آموزش 3ds Max 2017 - دوره متوسط

۱ - گروه بندی اجسام
گروه بندی اجسام

۲ - سربرگ Modify
سربرگ Modify - تغییر تعداد Segmentها - تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام

۳ - طراحی سیب
ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب

۴ - ترسیم خط
جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط

۵ - کار با رول آوت Rendering
پارامترهای رول آوت Rendering - اجسام Arc ،Circle و NGon

۶ - درج و ویرایش متن
درج و ویرایش متن

۷ - درج و ویرایش اجسام دو بعدی
اجسام Egg ،Rectangle و Ellipse - اجسام Star ،Helix و Section - ویرایش Splineها (۱) - ویرایش Splineها (۲)

۸ - اصول و تنظیمات Render
اصول Render - تنظیمات Render

۹ - نور پردازی
اصول مقدماتی نور پردازی - نورهای Spot - سایر انواع نور

۱۰ - تنظیم نورها
تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور

۱۱ - جلوه های نوری
کار با جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید

۱۲ - کادر Material Editor
امکانات کادر Material Editor - تنظیمات کادر Material Editor (١) - تنظیمات کادر Material Editor (٢) - رول آوت های کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters

۱۳ - ایجاد متریال توسط Mapها
ایجاد متریال توسط Mapها

۱۴ - انواع Shaderها
کار با انواع Shaderها - متریال فلزی و شیشه ای (۱) - متریال فلزی و شیشه ای (۲)

۱۵ - ایجاد متریال سیب
ایجاد متریال سیب

۱۶ - اصلاح ساختار اجسام
اصلاح ساختار سیب توسط متریال ها - ایجاد متریال پرتقال

۱۷ - ایجاد سایر انواع متریال ها
ایجاد متریال برگ - ایجاد متریال شیشه و چاقو - ایجاد متریال دیوار و کف

۱۸ - طراحی مهره سرباز
ترسیم اولیه مهره سرباز - ویرایش خطوط محیطی - سه بعدی سازی مهره سرباز

۱۹ - طراحی مهره رخ و فیل
طراحی مهره رخ - اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

 آموزش 3ds Max 2017 - دوره پیشرفته

۱ - درج و ویرایش دوربین ها
درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها

۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
تنظیم پارامترهای دوربین (۱) - تنظیم پارامترهای دوربین (۲)

۳ - ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن توسط Auto Key - ایجاد انیمیشن توسط Set Key

۴ - کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن

۵ - ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) - ذخیره انیمیشن (۲)

۶ - تنظیم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن - شبیه سازی حرکت گوی - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی

۷ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation

۸ - ایجاد و ویرایش اسکلت
ایجاد و حرکت دادن اسکلت - کنترل دویدن و پریدن اسکلت

۹ - ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت

۱۰ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر

۱۱ - تغییر ابعاد استخوان ها
تغییر ابعاد استخوان ها

۱۲ - افزودن انواع استخوان ها
درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر

۱۳ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
اتصال اسکلت به کاراکتر - ایجاد حرکت برای کاراکتر

۱۴ - ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم - بافت پارچه - افزودن عامل باد

۱۵ - ساخت و ویرایش مو
ساخت مو - ویرایش مو (۱) - ویرایش مو (۲)

۱۶ - طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گرد شدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی

۱۷ - نورپردازی Light Tracer
اصول نور پردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer - تنظیمات Light Tracer (١) - تنظیمات Light Tracer (٢)

۱۸ - ویژگی Snapping
ویژگی Snapping (١) - ویژگی Snapping (٢)

۱۹ - طراحی داخلی
ترسیم دیوار - ترسیم پنجره و درج متریال - ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

برچسب ها