بخرید و 750تومان تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

آموزش صفر تا صد موشن گرافیک با سینما فوردی Motion Graphics with Cinema 4D

( Kj-NA-5498 )

طراحی گرافیک حرکت یا موشن گرافیک یا گرافیک متحرک ( Motion Graphics ) زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک است که قوانین طراحی گرافیک را در یک محیط فیلم سازی یا یک محیط تولید تلویزیونی (یا دیگر وسایل دیداری درحال تحول موقت)، از طریق به کاربردن انیمیشن (جان بخشی) یا تکنیک‌های سینمایی، به کار می‌برد.

آریا گستر افزار

34,800تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

دوره آموزشی فارسی “کلیات و صفر تا صد آموزش موشن گرافیک با سینما فوردی ”
Motion Graphics with Cinema 4D Essential Training

در این آموزش طریقه کار با نرم افزار سینما فوردی را به شما نشان خواهیم داد. در این دوره با مفاهیم اصلی از جمله مدلسازی spline ، انیمیشن keyframe و متریال ها آشنا خواهید شد که برای درک طرز کار این نرم افزار سه بعدی ضروری هستند. همچنین تکنیک های عملی برای ساخت ، انتخاب و تغییرشکل اشیا ، حجم دادن به شکل ها ، کار با ابزارهای MoGraph مانند Clone ها و Effector ها و افزودن نورپردازی و نماها را به شما نشان خواهیم داد. همچنین یاد می گیرید چگونه Asset ها را از نرم افزار ایلاستریتور وارد کنید ، با افتر افکت و سینما فوردی رندرهای Multipass بگیرید و از سیستم Take استفاده کنید تا متریال ها و تنظیمات مختلف را امتحان کرده و پروژه های خود را در اندازه ها و رزولوشن مورد نیاز خود استخراج کنید.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی “کلیات و صفر تا صد آموزش موشن گرافیک با سینما فوردی “

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- این چه دوره ای است
۳- طریقه استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – موشن گرافیک چیست؟
۱- موشن گرافیک چیست؟
۲- هنرمندان موشن گرافیک چه استفاده ای از سینما فوردی می کنند؟
۳- مثال هایی از کار
۴- مفاهیم اصلی
فصل دوم – تنظیم یک پروژه برای موشن گرافیک
۱- اجرای یک صحنه برای اولین بار
۲- نکات مربوط به روند کار
۳- ساخت یک صحنه آغاز
فصل سوم – کار با اسپیلاین ها
۱- spline‌ چیست؟
۲- ساخت و دستکاری spline ها
۳- ساخت اشکال پیچیده با ماسک های spline
۴- ساخت هندسه با spline ها
۵- کار با فایل های ادوبی ایلاستریتور
۶- وارد کردن و مرتب کردن فایل های ایلاستریتور
۷- حجم دادن برای افزودن عمق و جزئیات
فصل چهارم – کار با خط زمان
۱- خط زمان چیست؟
۲- دستکاری منحنی F
۳- ساخت Stop ها، Start ها و Ease ها
۴- ساخت یک انیمیشن دوربین
۵- کپی و آفست کردن کی فریم ها
۶- حرکت دادن اشیای انیمیشنی
۷- Track های ویژه چه هستند؟
فصل پنجم – قدرت مو گراف
۱- MoGraph‌ چیست؟
۲- ساخت Clone ها
۳- استفاده از Effector ها
۴- تغییر شکل اشیا با استفاده از Effector ها
۵- فعال کردن اشیا برای انیمیشن سازی با MoGraph
۶- دیگر اشیای MoGraph
۷- روی هم افتادن Clone ها و کادرهای حاشیه
۸- تکه تکه کردن اشیا
۹- آفست کردن انیمیشن با Step Effector
فصل ششم – نورپردازی برای موشن گرافیک
۱- نورها چگونه کار می کنند؟
۲- استفاده از انواع مختلف سایه ها
۳- اضافه کردن Falloff برای نورپردازی واقع گرایانه
۴- نورپردازی صحنه
۵- ساخت یک نور ابتدایی
فصل هفتم – متریال ها برای موشن گرافیک
۱- متریال چیست؟
۲- ساخت و اعمال کردن متریال ها
۳- ساخت رنگ و الگوها با Shader ها
۴- براق و بازتابنده کردن اشیا
۵- ساخت اشیای بازتابی
۶- برجسته کردن اشیا
۷- متحرک کردن متریال های متحرک
فصل هشتم – رندر کردن و ترکیب بندی برای موشن گرافیک
۱- روند کاری موشن گرافیک
۲- ترکیب بندی تگ ها
۳- تنظیمات رایج رندر
۴- تنظیم رندرهای Multipass
۵- تنظیم Take ها
۶- ساخت پیش نمایش و رندرهای نهایی
۷- CINEWARE چیست؟
۸- روند کاری AEC
فصل نهم – چالش موشن گرافیک
۱- بررسی چالش
۲- راه حل
۳- راه حل: انیمیشن سازی MoGraph و دوربین ها
۴- راه حل: نورپردازی و تکسچرپردازی
۵- راه حل: رندر کردن و ترکیب بندی
فصل دهم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

– همراه با نسخه کامل نرم افزار Maxon Cinema 4D Studio R18

برچسب ها