بخرید و 750تومان تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

آموزش صفر تا صد نیوک Nuke - پک شماره 1

( Kj-NA-5499 )

نیوک ( Nuke ) یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای تدوین حرفه ای و کامپوزیت ویدیویی و جلوه های ویژه سینماییست که به صورت Node-Based ( بر پایه نادها بر خلاف لایه ها ) عمل میکنید. تقریبا تمام کمپانی های بزرگ فیلم سازی دنیا مانند Walt Disney , DreamWorks , Sony Pictures و … ,در تولیدات خود از Nuke استفاده میکنند.

آریا گستر افزار

34,800تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

دوره آموزشی فارسی “مبانی و کلیات آموزش نیوک ”
Nuke Fundamentals

آیا تا به حال برایتان سوال پیش آمده است که جلوه های ویژه خارق العاده هالیوودی چگونه ساخته می شوند؟ در این صورت این بهترین دوره برای شما است. در دوره اصول مقدماتی نیوک با این نرم افزار Compositing که توسط تمام استودیوهای مهم هالیوود استفاده می شود، آشنا می شوید. در ابتدا با Node ها، مدل سازی مبتنی بر Node و تکنیک های اصولی مانند الحاق کردن یا concatenation در نیوک آشنا می شوید. سپس با تمام جنبه های اصلی نیوک به عنوان ابزاری برای خلق آثار هنری اشنا می شوید. در نهایت ساخت یک کمپوزیت را از ابتدا تا انتها خواهید دید که در آن یک رندر سه بعدی از کره زمین خواهیم ساخت. زمانی که این دوره را به اتمام برسانید، نه تنها یاد می گیرید چگونه در محیط Nuke کار کنید، بلکه همچنین درک مقدماتی قدرتمندی دارید تا بتوانید خودتان جلوه های ویژه هالیوودی بسازید.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی “مبانی و کلیات آموزش نیوک “

مقدمه
۱- مروری بر دوره
فصل اول – لود کردن نیوک برای اولین بار
۱- آشنایی با محیط کار NUKE
۲- شخصی سازی محیط کاری
فصل دوم – آشنایی با نودها
۱- آشنایی با Node ها
۲- اضافه کردن اولین Node به کامپوزیشن
۳- دستکاری Node ها
۴- شخصی سازی نحوه نمایش Node
۵- ناوبری در داخل Node Graph
فصل سوم – آشنایی با پنل پروپرتیز
۱- مدیریت تب Properties
۲- آشنایی با پارامترهای Node و کنترل های رنگ
۳- استفاده از اسلایدرهای مجازی و کلیدهای میانبر برای تنظیم Properties
۴- متحرک سازی پارامترها و انتقال انیمیشن بین Node ها
فصل چهارم – استفاده از دوپ شیت
۱- آشنایی با Dope Sheet
۲- مشاهده کلیدها در Dope Sheet
۳- دستکاری کی فریم ها
۴- ویرایش کلیپ ها در Dope Sheet
۵- استفاده از TimeOffset Node
۶- استفاده از TimeClip Node
فصل پنجم – استفاده از ویرایشگر منحنی
۱- آشنایی با Curve Editor
۲- مشاهده یک منحنی انیمیشن در ویرایشگر
۳- ویرایش منحنی ها
۴- اصلاح بخش هایی از منحنی
۵- تکرار یا معکوس کردن بخش هایی از یک منحنی
۶- استفاده از Expression ها برای اصلاح یک منحنی
فصل ششم – استفاده از ویور
۱- آشنایی با Node های Viewer
۲- منوهای کشویی Layer و Channel
۳- حالت های Viewer Display
۴- استفاده از حالت های Proxy و ابزار Region of Interest (ROI)
۵- استفاده از Frame Masking
فصل هفتم – استفاده از خط زمانی و پخش
۱- آشنایی با Timeline و Flipbooking
فصل هشتم – ساخت یک اسکریپت کامپوزیشن ساده
۱- آشنایی با پروژه

دوره آموزشی فارسی “کلیات آموزش سه بعدی سازی در نیوک ”
Introduction to 3D in NUKE

در این دوره خواهید دید چگونه می توانید کارهای گرافیکی را بدون باز کردن یک نرم افزار CG یا گرافیک کامپیوتری انجام دهید. نحوه ساخت و وارد کردن اشکال هندسی سه بعدی، نحوه اعمال کردن Shaderها و نورها، نحوه کار با دوربین ها و Node های رندر را یاد خواهید گرفت. همچنین برخی از ویژگی های جدید در NUKE 10 مانند rayRender به همراه قابلیت خروجی گرفتن از فایل های AOV و Shader جدید Ambient Occlusion را خواهی دید. در این دوره هر مثال را گام به گام و به وضوح نشان می دهیم تا افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند از آن استفاده کنند. در انتهای این دوره بیشتر با دنیای سه بعدی NUKE آشنا خواهید شد و این مهارت ها واقعا نحوه کار کردن شما را بهبود می دهند، زیرا هزاران راه برای استفاده از این ویژگی ها وجود دارد.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی “کلیات آموزش سه بعدی سازی در نیوک “

مقدمه
۱- مروری بر دوره
فصل اول – ساخت و وارد کردن اشکال هندسی سه بعدی
۱- ۳D Viewer و ساخت هندسه
۲- مولفه های مبنای یک سیستم سه بعدی
۳- وارد کردن اشیای سه بعدی و چیدمان اشیا
۴- کار با چندین اشیا
۵- کار با دوربین ها
۶- انیمیشن سازی اشیای سه بعدی
۷- استخراج کردن اشیای سه بعدی و دوربین ها
فصل دوم – نورپردازی و رنگ آمیزی
۱- ساخت یک Spot Light
۲- ساخت یک Point Light
۳- ساخت یک Directional Light
۴- متریال Phong و تکسچرها
۵- متعادل سازی تمام نورها و تنظیم Shader ها
۶- rayRender و Ambient Occlusion Shader
فصل سوم – کار با اشیای سه بعدی
۱- AOV های rayRender
۲- سبک Zdefocus و Macro-Shot
۳- انحراف رنگی
۴- Vignette و Blur
۵- موشن بلور و تنظیمات Sample
۶- تنظیمات رندر نهایی

– همراه با نسخه کامل نرم افزار The Foundry Nuke v1۱.۰

برچسب ها